آموزش دفاع شخصی

کلاس آموزش دفاع شخصی دوره تخصصی دفاع فردی در تهران

کلاس آموزش دفاع شخصی دوره تخصصی دفاع فردی در تهران

کلاس آموزش دفاع شخصی دوره تخصصی دفاع فردی در تهران

کلاس آموزش دفاع شخصی دوره تخصصی دفاع فردی در تهران

کلاس آموزش دفاع شخصی دوره تخصصی دفاع فردی در تهران

مهارت دفاع شخصی
مهاجم را بغل نکنید برای دفاع با او کشتی نگیرید زیرا اگر مرد قوی و بزرگ باشد شما را به زیر دست و پا له خواهد کرد زیرا دفاع شخصی کشتی نیست شما باید از مهاجم فاصله بگیرید اگر شما کوچکتر از مهاجم هستید نترسید تمام حواستان را جمع کنید و از تمامی علم خود استفاده کنید.


بایگانی

پیاده‌روی بهترین سلاح در برابر ژن‌های چاقی

دفاع شخصی آموزش دفاع شخصی | شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۸، ۰۱:۱۵ ب.ظ

یک مطالعه جدید نشان می دهد که پیاده روی و دویدن یکی از بهترین تمرینات برای مقابله با ژنهای چاقی است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از شفقنا، افرادی که از نظر ژنتیکی مستعد چاقی هستند، راحت تر از دیگران چاق می شوند. مطالعه ای جدید نشان می دهد که انواع خاصی از ورزش می تواند از چاقی جلوگیری کند، حتی برای افرادی که از نظر ژنتیکی مستعد ابتلا به این بیماری هستند.

محققان مطالعه ای را بر روی بیش از ۱۸۰۰۰ نفر در سن ۳۰ تا ۷۰ سالگی در تایوان انجام دادند، در این مطالعه نمونه خون افراد را بررسی کردند و از شرکت کنندگان گزارش گرفتند که آیا مرتباً ورزش می کنند و اگر چنین است، چه نوع ورزش را بطور معمول انجام می دهند؟

محققان سپس ژنوم شرکت کنندگان را اسکن کردند و به دنبال ژن هایی بودند که با افزایش خطر چاقی گره خورده اند. در مرحله بعد، محققان بررسی کردند که آیا به نظر می رسد تمرینات خاصی این خطر را خنثی می کند؟

به طور کلی، افرادی که گزارش دادند که در هر نوع ورزش منظم مشغول فعالیت هستند، نسبت به افرادی که ورزش منظم نمی کردند، BMI کمتری داشتند، این حتی در بین افرادی که از نظر ژنتیکی مستعد چاقی بودند صادق بود.

در بین ورزش های متعدد، دویدن.یکی از قویترین اثرات ضد چاقی را دارد. بجز دویدن، چند نوع ورزش دیگر نیز مانند: کوهنوردی، پیاده روی، پیاده روی با قدرت، انواع خاصی از رقص و جلسات طولانی یوگا با چاقی مبارزه می کنند.

این یافته ها نشان می دهد که گرچه عوامل ارثی برای چاقی بسیار مهم هستند، اما انجام انواع مختلفی از ورزش می تواند این رابطه را تغییر دهد.

جالب اینجاست که چندین نوع ورزش دیگر نتوانستند مانند دویدن خطرات ژنتیکی چاقی را خنثی کنند. این موارد شامل دوچرخه سواری، تمرین های کششی و شنا است.
 

 

 

 

 

نویسنده: علی نیازی

منبع: سلامت نیوز

  • دفاع شخصی آموزش دفاع شخصی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی