آموزش دفاع شخصی

کلاس آموزش دفاع شخصی دوره تخصصی دفاع فردی در تهران

کلاس آموزش دفاع شخصی دوره تخصصی دفاع فردی در تهران

کلاس آموزش دفاع شخصی دوره تخصصی دفاع فردی در تهران

کلاس آموزش دفاع شخصی دوره تخصصی دفاع فردی در تهران

کلاس آموزش دفاع شخصی دوره تخصصی دفاع فردی در تهران

مهارت دفاع شخصی
مهاجم را بغل نکنید برای دفاع با او کشتی نگیرید زیرا اگر مرد قوی و بزرگ باشد شما را به زیر دست و پا له خواهد کرد زیرا دفاع شخصی کشتی نیست شما باید از مهاجم فاصله بگیرید اگر شما کوچکتر از مهاجم هستید نترسید تمام حواستان را جمع کنید و از تمامی علم خود استفاده کنید.


بایگانی

ورزش بعد از ۶۰ سالگی خطر ابتلا به بیماری قلبی را کاهش می‌دهد

دفاع شخصی آموزش دفاع شخصی | يكشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۸، ۰۳:۳۳ ب.ظ

نتایج یک مطالعه که به تازگی انجام شده است، نشان می‌دهد که احتمال ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی در افراد ۶۰ ساله یا مسن‌تری که سطوح فعالیت بدنی بالایی دارند، ۱۱ درصد کمتر است.

به گزارش سلامت نیوزب ه نقل از ایرنا، با افزایش سن، تمایل افراد به انجام فعالیت های بدنی کاهش می یابد؛ این در حالی است که افراد مسن برای پیشگیری از ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی و سکته مغزی باید بیشتر ورزش کنند.

به گزارش پایگاه اینترنتی asianage،اکنون یک مطالعه که توسط محققان دانشگاه ملی سئول در کره جنوبی انجام شده است، نشان می دهد، خطر ابتلا به مشکلات قلبی و عروقی در افرادی که با مسن شدن فعالیت بدنی کمتری داشتند حدود ۲۷ درصد افزایش داشت، در حالیکه این خطر در افرادی که سطوح فعالیت بدنی خود را افزایش داده بودند، تا ۱۱ درصد کاهش می یافت.


این مطالعه که در مجله European Heart Journal منتشر شده است نشان داد که ارتباط میان سطوح فعالیت بدنی افراد مسن و خطر ابتلای آنها به بیماری قلبی و عروقی حتی در مورد افراد مبتلا به ناتوانی ها و وضعیت های مزمن مانند فشار خون بالا، سطوح بالای کلسترول و دیابت نوع دو صادق است.


این مطالعه بر روی یک میلیون و ۱۱۹ هزار و ۹۲۵ زن و مرد ۶۰ ساله و مسن تری انجام شد که از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ ، دو آزمایش پزشکی متوالی انجام داده بودند؛ این مطالعه نشان داد افرادی که در آزمایش اول، هفته ای یک یا دو بار فعالیت بدنی شدید تا متوسطی داشتند، در صورتی که سطوح فعالیت بدنی خود را به پنج بار و یا دفعات بیشتری در هفته افزایش می داند، خطر ابتلای آنها به بیماری قلبی و عروقی ۱۰ درصد کاهش می یافت.
در مقابل خطر ابتلا به مشکلات قلبی و عروقی در افرادی که در آزمایش پزشکی اول، بیش از پنج بار در هفته فعالیت بدنی متوسط و یا شدید داشتند اما در آزمایش پزشکی دوم به‌طور مداوم غیر فعال شدند، ۲۷ درصد بیشتر بود.


زمانی که محققان به‌طور خاص افراد مبتلا به ناتوانی ها و وضعیت های مزمن را مورد بررسی قرار دادند، متوجه شدند که خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی در افرادی که سطوح فعالیت بدنی خود را از غیر فعال بودن به هفته ای سه یا چهار بار انجام فعالیت بدنی متوسط یا شدید تغییر داند، کاهش یافت.
مهم ترین پیام این مطالعه برای افراد مسن این است که برای پیشگیری از ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی باید تعداد دفعات انجام فعالیت بدنی خود را در هفته افزایش داده و یا حفظ کنند.

 

 

 

 

 

 

نویسنده: علی نیازی

منبع: سلامت نیوز

  • دفاع شخصی آموزش دفاع شخصی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی